Виховна робота

Бесіда до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

До Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з вихованцями гуртка козацько-лицарського виховання "Джура" було проведено бесіду про самопожертву людей, які ціною свого життя і здоров’я змогли здолати страшну трагедію XX століття, що сталася 26 квітня 1986 року. Своїх героїв треба знати, шанувати і пам’ятати. Час може лікувати від усього, але не від пам’яті. І якщо народ пам’ятає уроки своєї історії, він вартий того, щоб дивитись у майбутнє

Голодомор

Щороку в четверту суботу листопада українці у всьому світі вшановують пам’ять жертв Голодомору 1932–1933 і масових штучних голодів 1921–1923 і 1946–1947 років. Ця жалобна подія нагадує про страшну трагедію пережиту українським народом. Комуністична влада застосувала найстрашніше — хотіли заморити українців голодом, зломити дух національного спротиву, вбити неповторну, самобутню культуру. Від голоду померли мільйони людей.Події цих років залишили глибокий слід в історії України та та пам’яті її народу

День Гідності та Свободи

Щороку, починаючи з 2014 року, 21 листопада в Україні відзначають День Гідності та Свободи. Це символічна дата для України. Саме цього дня у 2013 році розпочалася одна із ключових глав української історії – Революція Гідності, яка згодом призвела до драматичних подій на Майдані Незалежності.

1000 днів війни в Україні

19 листопада – 1000 днів із початку повномасштабного вторгнення Росії. Цей період став справжнім випробуванням для кожного українця, змусивши переосмислити цінності, подолати страх і обʼєднатися заради перемоги. Ми шануємо героїзм воїнів, які захищали й захищають Україну. Схиляємо голови у памʼять про кожного й кожну, хто віддав своє життя за нашу свободу, хто загинув, борючись за нашу перемогу. Діти нашої школи відвідали могили Героїв-воїнів, які загинули за волю України

Тиждень безпеки дорожнього руху

Щорічно в нашій школі проводиться тиждень безпеки дорожнього руху, мета якого акцентувати увагу на проблемах щодо забезпечення захисту життя та здоров’я дітей у процесі дорожнього руху. На завершення цього тижня, 15 листопада, проведено єдиний національний урок “Безпечна дорога додому”.

Міжнародний день толерантності

Ми – особистості, ми люди на Землі,
Тож давайте будемо толерантними всі.
Не ображаймо гіркими словами,
Щоб не утворювалися на серці рани.
Кожен із нас доброту в собі має,
І милосердя у душах плекає,
Варто нам щиро ділитись дарами,
Не забувати хто ми є із вами!
Будь толерантним! Людяним будь!
Про теплоту, повагу не забудь!
16 листопада – Міжнародний день толерантності.

Міжнародний день хліба

16 жовтня, у Міжнародний день хліба, для наших вихованців було проведено екскурсію до шкільного музею у Кімнату хліба, де відбувся музейний урок “Хліб – святиня людська”.
Учні 6 класу виготовили для музею розгортку, у якій вмістили цікаві відомості про головний продукт українців.
А молодших школярів запросили на перегляд цікавих та пізнавальних презентацій та мультфільму з метою прищеплення шанобливого ставлення до хліба.

Урок_доброти2024 #happypaw

За підтримки «Благодійного фонду допомоги безпритульним тваринам “Щаслива лапа”, Міністерства освіти і науки України із 03 по 10 жовтня 2024 року заклади освіти долучалися до V Міжнародного уроку доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин».
У нашій школі з учнями були проведені уроки доброти присвячені Всесвітньому дню захисту тварин.
V Міжнародний урок доброти об’єднав вихованців прагненням гуманного ставлення до безпритульних та домашніх котиків та собачок.
Разом ми робимо цей світ кращим!

День вчителя

У цей осінній святковий день бажаємо відчути тепло учнівських сердець і силу батьківської вдячності та поваги. Хай життя буде наповнене наснагою, любов’ю та здоров’ям, а педагогічна майстерність з кожним роком стає ще більш витонченою.

Вітання дорогим вчителям

Прийміть сьогодні привітання!
Хай легким буде викладання.
Наснаги вам щодня і сили,
Щоб учні вас усі любили.

День захисників та захисниць України

Ви захищаєте наше небо,
Даруєте людям мир і спокій,
Нащадки вільних козаків
І гордість для своїх батьків,
Наповнені патріотизмом,
Вас – з Днем захисника Вітчизни!

    “Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь”.
В. О. Сухомлинський

Виховання – це творчість, це найвища коштовність, про яку повинні дбати і батьки, і педагоги. Віки та епохи люди ламали голови над таємницями становлення особистості, дивом зростання паростків “Я” під нестерпною спекою впливів, моделей, чітко визначених шляхів виховання та способів становлення. У свій час Гельвецій, маючи на увазі величезну роль виховання в процесі становлення особистості, відзначав, що люди не народжуються, а стають тими ким вони є. Думки людей різних часів говорять про одне й і те ж, а саме:
 про вміння жити разом;
 вміння вчитися;
 вміння діяти;
 вміння жити взагалі.
Ми повинні виховувати людину, здатну створити своє власне життя, здатну до самовизначення. Учні, які раніше озброювались лише системою знань, умінь і навичок, нині повинні бути підготовлені до життєдіяльності, здатні активно і творчо працювати, діяти, саморозвиватися та вдосконалюватися інтелектуально, морально і фізично.
Сучасна школа повинна намагатися якомога більше готувати випускника школи для сучасного життя та діяльності. Життєві компетентності повинні давати можливість випускнику сміливо зустрітися з дійсністю, зайняти своє місце в житті, бути успішним.
Тому наша мета виховання: формування духовно багатої, фізично розвиненої, творчо мислячої, конкуркнтноспроможної особистості – патріота України з активною громадянською позицією, яка має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації.
Основні завдання:
1. Реалізація діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах.
2. Формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя з високою національною свідомістю.
Шляхи реалізації:
1. Наскрізний процес виховання, що базується на ціннісному підході;
2. Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці і підготовки до свідомого вибору професії.
Зміст виховання складає систему загальнокультурних і національних цінностей та сукупність соціально-значущих якостей особистості, що характеризують її ціннісне ставлення (Програма національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки):
до суспільства і держави;
до історичних, культурних та духовних надбань рідного краю;
до сім’ї, родини, людей;
до природи;
до мистецтва;
до праці;
до себе.

Введіть текст заголовка